Ana içeriğe atla

TOM Bank Hızla Büyüyor

TOM Bank, 9 ayda 1 milyon banka müşterisine ulaşarak dünyada en hızlı büyüyen bankalardan biri oldu. Türkiye’nin en büyük dijital bankası olan TOM Bank, faaliyete başlamasının üzerinden henüz 1 yıl bile geçmemiş olmasına rağmen 1 milyon banka müşterisine ulaştığını duyurdu. Tüketicinin alım gücüne sunduğu belirgin katkılarla dikkat çeken TOM Bank, 2025 yılında unicorn olmayı hedefliyor.

TOM Bank, 2024 Mart ayında başladığı müşteri kabulünden sonra hizmet verdiği bankacılık faaliyetlerinin ardından henüz 1 yıldan kısa süre geçmiş olmasına rağmen, 1 milyon banka müşterisine ulaştı. Yaklaşık 10 milyon e-para ve 1 milyon banka müşterisinin alım gücüne destek sunan ürünleriyle dikkat çeken bankanın mobil uygulaması HADİ, kullanıcılarına büyük avantaj sağlıyor. HADİ ile kullanıcılar; A101, English Home ve EVE mağazalarında QR kod okutarak anında 2 ay sonra ödemeli veresiye alışveriş yapabiliyor. Ayrıca Hadi Kredi Kartı ile bu noktalardan yaptıkları alışverişlerde kazandıkları nakit iadeleri diledikleri yerde harcayabiliyorlar. Taksitli Alışveriş Kredisi’yle de dikkat çeken TOM Bank’ın tüm bankacılık işlemleri ücretsiz.

Onur Özkan Kimdir?
TOM Bank Genel Müdürü Onur Özkan

Konuyla ilgili açıklamada bulunan TOM Bank Genel Müdürü Onur Özkan, “Bugün itibariyle 1 milyon TOM Bank müşterisine aşmış bulunuyoruz. Yola çıktığımızda bu sayıya 1 yılda ulaşmayı hedefliyorduk, beklentimizden de hızlı büyüyerek 9 ay gibi kısa bir sürede ulaştık. Bu hızlı büyümede HADİ kullanıcılarının etkisi çok büyük. HADİ kullanıcılarına sunduğumuz avantajlar, bize büyük bir beğeni olarak geri dönüyor. Özellikle; 2 ay ödemesiz Hadi Veresiye, 18 aya varan taksitlendirme seçeneği sunan Hadi Alışveriş Kredisi ve ömür boyu ücretsiz Hadi Kredi Kartı gibi ürünler dikkat çekiyor,” dedi.

Her Yaştan Kullanıcı Memnuniyeti

Kullanım kolaylığının müşteri memnuniyeti üzerindeki etkisine değinen Özkan, “Bu başarılı ve hızlı büyümenin bir diğer nedeni ise müşterilerimize sunduğumuz sadeleştirilmiş, kolay ve hızlı ilerleyen dijital süreçler. Örneğin; Hadi Veresiye ürünümüzü kullanabilmek için saniyeler içinde uygulama üzerinden limitinizi öğrenip, A101, English Home ve EVE kasalarında uygulamamızdaki QR kodu okutarak alışverişinizi yapabilirsiniz. Taksitli Alışveriş Kredisi için de aynısı geçerli. Üstelik A101.com.tr’de ve A101 uygulamasında da kredili alışveriş çok kolay. Bu kolaylık ve fayda bizim yola çıkış amacımızın ve perspektifimizin direkt olarak karşılığı. Mobil uygulama arayüzünün son derece sade, kolay ve hızlı bir kullanıcı deneyimine göre geliştirilmiş olması sayesinde her yaştan HADİ’li işlemlerini pürüzsüz bir şekilde yapabiliyor. HADİ, cep telefonlarında bulunan uygulama indirme mağazalarında 5 üzerinden 4.8 puan ile mevcut bankalar arasındaki en yüksek beğeni skorunu yakalamış oldu,” dedi.

Gelecek Hedefleri ve Vizyon

Özkan, “1 Ağustos’ta tüketiciyle buluşan ve 4 ayda 300 bin kullanıcıya ulaşan kredi kartımızı, gelecek yıl 1 milyon kişinin kullanmasını öngörüyoruz. Taksitli Alışveriş Kredisi ürünümüzde ise 2025 yılının ilk çeyreğinde 250 milyon liralık hacme ulaşmayı hedefliyoruz. Hedeflerimizden bir diğeri ise Hadi Veresiye ürünümüzden 2025 yılında 1 buçuk milyon kişinin faydalanması. Tüm bunlar sonucunda müşteri sayımızdaki hızlı artışın devam edeceğini öngörüyor, toplam 2 milyon müşteriye yine kısa sürede ulaşmış olmayı amaçlıyoruz. Hedeflerimiz gerçekleştiğinde ise aktif müşteri sayısında ilk 10 özel banka arasındaki yerimizi yukarıya taşımayı hedefliyoruz. Bu da TOM Bank’ı 2025 yılında unicorn statüsüne taşıyacak. Faaliyetlerimize başlarken ilk 5 yılımız için kendimize şu hedefleri belirlemiştik: Türkiye’de 5 milyon aktif kullanıcıya ulaşmak, Avrupa’da 5 milyon kişinin telefonuna indirdiği bankacılık uygulaması olmak, 5 milyar dolar değerlemeye erişmek ve Avrupa’nın en büyük 5 dijital bankasından biri olmak. Şimdi henüz ilk yılımızı tamamlamamışken 1 milyon banka müşterisine erişmemiz, 5 yıl içinde gelmeyi hedeflediğimiz konuma emin adımlarla ilerlediğimizi göstermesi açısından çok kıymetli,” dedi.

İnsan Odaklı Teknoloji

Özkan ayrıca, “Fayda ve fark yaratmaya odaklanıyoruz. Bu doğrultuda, 5 ana değerimiz olan fark yaratmak, akıllı çalışmak, süper netlikte yaşamak, takım kültürüyle başarmak ve müşterilerimizin kalbine talip olmak üzerine inşa edilmiş, dinamik ve birbirini destekleyen ekiplerden oluşan güçlü bir çalışma kültürümüz var. 2025 yılında bu değerlerimizi daha da ileriye taşımak için yenilikçi çözümler sunmaya ve müşteri odaklı yaklaşımımızla sektörde öncü olmaya devam edeceğiz. Dijital dönüşümün getirdiği fırsatları en iyi şekilde değerlendirirken, sürdürülebilirlik ve topluma katkı sağlamayı temel önceliklerimizden biri olarak görüyoruz. Teknolojiyi insan odaklı bir anlayışla birleştirerek müşterilerimize en iyi deneyimi sunmayı hedefliyoruz. Yeni yılda, paydaşlarımızla birlikte daha güçlü adımlar atacağımıza inanıyor, herkese sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir yıl diliyorum,” dedi.

TOM Bank Hakkında

İsmini paranın teknolojisinden alan T.O.M. (Technology of Money) Şirketler Grubu’na bağlı olarak hizmet veren TOM Bank, Aydın Grup hissedarları ve üst yönetimi tarafından dijital banka olarak kurulan yeni nesil bankacılık hizmeti sağlayan teknolojik bir dijital katılım bankasıdır. Türkiye’nin dijital bankası olma yolunda önemli adımlar atan TOM Bank, en iyi müşteri deneyimini güçlü bir ekip ile sağlamayı hedeflemekte; hızlı, dinamik ve proaktif yaklaşımı ile ülkemizde toplumun her üyesine hizmet etmeyi amaçlamaktadır. TOM Bank’ın müşterilerine vaadi, finansal ihtiyaçlarını mevcut sistemlerle yeterince karşılayamayan kişiler dahil herkese, mikro kredi başta olmak üzere yenilikçi, dijital ve finansal çözümler sunmak ve bu çözümleri de akıllı telefondan başka hiçbir şeye ihtiyaç bırakmadan cebe sığdırmaktır. TOM Bank, kredi kartı sayısına göre BDDK lisanslı Türkiye’nin en büyük dijital katılım bankasıdır.

http://www.ifhaber.com/bankacilik/tom-bank-hizla-buyuyor/?feed_id=73398&_unique_id=677466b9829ec

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

CyberCube 180 Milyon Dolar Yatırım Aldı

Sigorta ve reasürans endüstrisi için siber risk analitiği sağlayıcısı olan  CyberCube , yeni bir çekirdek yatırımcı olan  Spectrum Equity 'den 180 milyon doların üzerinde önemli bir yatırım aldı. Bu kaynağın, şirketin siber risk maruziyetlerini ölçmeye yönelik ürün ve çözümlerinin gelecekteki gelişimini desteklemek için kullanılması planlanıyor. 1994 yılında kurulan bir büyüme sermayesi şirketi olan  Spectrum Equity , bu yatırımla birlikte CyberCube'un mevcut yatırımcıları  ForgePoint Capital ,  Hudson Structured Capital Management (Bermuda) Ltd.  ve  MTech Capital 'e çekirdek kurumsal yatırımcı olarak katıldı. CyberCube , 2018 yılında bağımsız, risk sermayesi destekli bir şirket olarak faaliyete başladı. Yapılan açıklamaya göre firma, artık siber sigorta ve reasürans değer zincirinde 130'dan fazla müşterisinin güvendiği bir iş ortağı konumunda. Şirketin çözümlerinden, brüt yazılan primlere göre ABD ve Avrupa'nın en büyük 40 siber sigortacısının %7...

MBP'den Moonrock'a Yatırım

LONDRA, 2 Ekim 2025 –  Sigorta sektörünün önde gelen isimlerinden Peter Cullum'un desteklediği  Minority Broker Partnerships (MBP)  yatırım platformu, drone sigortacılığında uzmanlaşan  Moonrock Insurance  şirketine azınlık hissesi karşılığında stratejik bir yatırım yaptı. Açıklanan miktarı gizli tutulan  A Serisi  yatırım, şirketin drone ve  eVTOL (dikey iniş kalkışlı elektrikli hava aracı)  sigorta pazarındaki genişlemesini hızlandıracak. Moonrock Insurance'ın Kurucusu ve Genel Müdürü Simon Ritterband , yatırım ilişkisi hakkında yaptığı açıklamada,  "MBP ile bu ortaklığı geliştirdiğimiz için çok heyecanlıyız. Sigorta yatırımı konusundaki uzmanlığı ve zengin geçmişiyle tanınan Peter Cullum ile çalışmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz."  ifadelerini kullandı. Ritterband,  "Cullum'un sahip olduğu ömür boyu deneyim, işimizin büyümesini şekillendirmemize ve küresel drone ve eVTOL pazarının katlanarak artan hızına ayak uyd...

Autonomous: Londra Sigorta Piyasasındaki Birleşmeler Yanıltıcı Olabilir

Londra, 2 Ekim 2025 – Londra reasürans piyasasında son dönemde artan birleşme ve satın alma hareketleri, tüm Londra Piyasası özel reasürans şirketleri için yaygın bir getiri beklentisi oluşturmayabilir. Bu uyarı, Londra merkezli finansal analiz ve danışmanlık firması Autonomous tarafından yayımlanan 2 Ekim 2025 tarihli raporda yer aldı. Raporda, son üç ay içinde Inigo , Aspen ve Canopius gibi özel Londra Piyasası şirketlerinin hedef alındığı üç ayrı satın alma anlaşmasına dikkat çekildi. Özellikle Inigo’nun 1,7 milyar dolara satın alınması , sektörün gündeminde geniş yankı uyandırdı. Autonomous analistleri, bu hareketlerin diğer Londra Piyasası şirketleri üzerinde aynı etkiyi yaratmayacağını vurguladı. Analistler, yatırımcılar açısından Lancashire şirketinin Inigo ile en yakın karşılaştırma olduğunu belirtirken, Beazley , Conduit ve Hiscox için de uygun karşılaştırmaların bulunduğunu ifade etti. Raporda, Inigo anlaşmasının diğer Londra Piyasası hisseleri üzerinde nöt...